Software


Pentru a lucra mai uşor şi mai rapid, în favoarea clientului, angajaţii folosesc diverse aplicaţii software. Acestea diferă pentru fiecare tip de cont, card sau credit.

ICBS (Internal Central Branch System)
-                 Verificarea conturilor curente: sold, descoperit de salariu, extrase de cont
-                 Verificare conturi de rambursare credite
-                 Verificare depozite
-                 Adăugare / Modificare PDF (Plăţi Directe Furnizori)
-                 Adăugare / Modificare opţiuni pe conturi
-                 Adăugare / Excludere conturi pentru RO
-                 Adăugare / Modificare conturi de economii
-                 Verificare adresă de corespondenţă şi informaţii personale client
-                 Generare conturi IBAN
CMS (Card Management System)
-                 Vizualizarea cardurilor de debit şi a informaţiilor despre conturile curente şi despre clienţi
-                 Blocare carduri şi reemitere
-                 Ridicare / Repunere restricţii carduri de debit
-                 Adăugare încercări de introducere a codului PIN
CITRIX
-                 Vizualizarea informaţiilor despre clienţi
-                 Blocarea / Deblocarea cardurilor
-                 Verificarea rapoartelor de activitate
-                 Adăugare card suplimentar
-                 Modificare limite de acces la carduri suplimentare
-                 Modificare adresă de corespondenţă
-                 Modificare dată emitere raport de activitate
-                 Vizualizare tranzacţii decontate/în decontare
-                 Modificare branch
-                 Adăugare bonusuri

-                 Blocare şi reemitere carduri
-                 Setare debitare directă din alte conturi curente
-                 Reprintare PIN
-                 Setare postări în rate
-                 Activare/Blocare asigurare în cazul pierderii involuntare a locului de muncă şi/sau deces
SharePoint
-                 Borderouri
-                 Baza de reclamaţii
-                 Schimburi de tură
-                 Orar
-                 Sugestii de la angajaţi
-                 Asistenţă E-POS
-                 Stornări facturi
CRM
-                 Înlocuieşte toate aplicaţiile, dar momentan stochează doar cererile efectuate de clienţi în cadrul apelurilor telefonice
WBO
-                 Înrolarea clienţilor în Raiffeisen Online
-                 Deblocarea utilizatorilor pentru Raiffeisen Online
-                 Deblochează clienţii care nu s-au delogat corect din aplicaţia Raiffeisen Online
-                 Schimbarea limitelor de tranzacţionare prin Raiffeisen Online
-                 Blocare token-uri pierdute pentru persoane juridice
HERMES
-                 Se foloseşte pentru Raiffeisen Banca pentru Locuinţe şi are aceeaşi funcţionalitate ca şi ICBS
IBM Websphere Portal
-                 Conţine FOTO şi autentificarea clienţilor în RD
-                 Cereri pentru deschiderea cardurilor
-                 Informaţii despre conturi
FOTO
-                 Efectuarea de tranzacţii prin telefon

-                 Completarea de Ordine de plată
-                 Plăţi intra şi interbancare
-                 Transferuri între conturi proprii
AGENT DESKTOP este folosit pentru vânzări
-                 Contactarea clienţilor în mod automat din baza de date existentă
-                 Detalii despre client
-                 Istoricul contactărilor de catre operatori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu