Ce oferă Raiffeisen Direct?
Pentru clienţii Raiffeisen Direct (au semnat
contractul pentru acest serviciu într-o agenţie Raiffeisen Bank) se pune la
dispoziţie o gamă largă de operaţiuni bancare pe care le pot realiza prin
intermediul telefonului fix, oriunde s-ar afla:
·
Informaţii despre conturi şi despre
oferta băncii.
·
Efectuarea de plăţi intra sau
interbancare în lei către conturile proprii sau ale altor titulari/furnizori.
·
Constituirea sau lichidarea unor
depozite.
·
Solicitări pentru emiterea de carduri
de debit.
·
Efectuarea de schimburi valutare între
conturile proprii.
Pentru cei care nu sunt clienţi Raiffeisen Direct (nu au semnat
contractul pentru acest serviciu) se pot afla doar informaţii despre conturi şi
despre oferta băncii.
·
Produsele şi serviciile băncii
·
Reteaua de unităţi/bancomate Raiffeisen
Bank
·
Cursul valutar.
Avantaje:
·
Economie de
timp: nu mai este necesară deplasarea la bancă pentru operaţiuni bancare
curente.
·
Disponibilitate: apelarea este
gratuită din reţeaua Romtelecom, iar programul de lucru este prelungit
comparativ cu cel al unităţilor bancare.
·
Costuri
minime: nu sunt percepute taxe sau comisioane în plus faţă de
cele percepute în agenţii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu