Raiffeisen Direct

Ce oferă Raiffeisen Direct?
Pentru clienţii Raiffeisen Direct (au semnat contractul pentru acest serviciu într-o agenţie Raiffeisen Bank) se pune la dispoziţie o gamă largă de operaţiuni bancare pe care le pot realiza prin intermediul telefonului fix, oriunde s-ar afla: 
·                 Informaţii despre conturi şi despre oferta băncii.
·                 Efectuarea de plăţi intra sau interbancare în lei către conturile proprii sau ale altor titulari/furnizori.
·                 Constituirea sau lichidarea unor depozite.
·                 Solicitări pentru emiterea de carduri de debit.
·                 Efectuarea de schimburi valutare între conturile proprii.
Pentru cei care nu sunt clienţi Raiffeisen Direct (nu au semnat contractul pentru acest serviciu) se pot afla doar informaţii despre conturi şi despre oferta băncii.
·                 Produsele şi serviciile băncii
·                 Reteaua de unităţi/bancomate Raiffeisen Bank
·                 Cursul valutar.
Avantaje:
·                Economie de timp: nu mai este necesară deplasarea la bancă pentru operaţiuni bancare curente. 
·                Disponibilitate: apelarea este gratuită din reţeaua Romtelecom, iar programul de lucru este prelungit comparativ cu cel al unităţilor bancare. 
·                Costuri minime: nu sunt percepute taxe sau comisioane în plus faţă de cele percepute în agenţii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu